דובר המשטרה: "ניצב בוזנה היה צלע משמעותית במאבק"

    המהדורה המרכזית No Comments on דובר המשטרה: "ניצב בוזנה היה צלע משמעותית במאבק"

    דובר המשטרה התייחס בראיון לאיתי גדסי ב'מה דורה המרכזית' לראש אגף סייף הפורש?: "ניצב נתן בוזנה היה צלע משמעותית בחיזוק הקשר למגזר הערבי, למלחמה בפשיעה". לגבי הפשיעה במגזר הערבי: "כלובשי מדים יש לנו מחויבות לענות לשאלות הקשות, גם כשזה לא נוח. אמרת 'מנעתם הרבה מאוד קטילת חיים'. גם אנחנו מודאגים, אדם שנרצח יש מאחוריו אנשים. אבל למעלה מ-30 מקרים הצלחנו לסכל קטילת חיים"

    דובר המשטרה, נצ"מ אלי לוי צילום: דוברות המשטרה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נצ"מ אלי לוי, דובר המשטרה: "מודה לניצב נתן בוזנה, קצין בחסד עליון. בצבא ובמשטרת ישראל, מפקד והרבה תפקידים. ביקש לפרוש, אנחנו מעריכים אותו על שירותיו. כדובר משטרת ישראל, השר ממונה עלינו. כדובר המשטרה, אני יכול לומר שנתן בוזנה היה צלע משמעותית בחיזוק הקשר למגזר הערבי, למלחמה בפשיעה"

    לגבי הפשיעה במגזר הערבי: כלובשי מדים יש לנו מחויבות לענות לשאלות הקשות, גם כשזה לא נוח. אמרת 'מנעתם הרבה מאוד קטילת חיים'. גם אנחנו מודאגים, אדם שנרצח יש מאחוריו אנשים. אבל למעלה מ-30 מקרים הצלחנו לסכל קטילת חיים"

    "חד משמעית שחסר לנו שוטרים. מזכיר לך שכבר לפני שנתיים, רב ניצב יעקב שבתאי הציב תוכנית לתקצוב עןד 5,000 שןטרים. הןא ידע מה עומד לפנינו. ידע מה סל האירועים בלאומני, בפלילי, בסד"כ. התקציב שעבר, יעלה בראשונה את שכר השוטרים בצורה ניכרת"

    האזינו:



    0 תגובות